Sarah Kocken

Content Marketeer

Sarah Kocken

'A goal without a plan is just a wish'

Meer over Sarah of marketing?

Sinds 2006 houd ik me bezig met marketing en communicatie en inmiddels ruim drie jaar voor IT organisaties.  Juist in deze branche is het nodig om de dingen begrijpelijk maken en te houden. Niet alleen voor klanten en medewerkers, maar  voor iedereen in de omgeving van de organisatie.

Ik probeer  te denken en te luisteren als de klant. Waarom kiezen zij voor Yoobi en waar hebben zij behoefte aan? Die antwoorden vertaal ik naar content voor de website, brochures, social media of (e-mail) campagnes. Yoobi heeft als slogan ‘Helder, flexibel en altijd actueel’ en daar werk ik graag aan mee.  

In mijn vrije tijd ga ik graag uit eten met mijn man of sta ik op het voetbalveld om mijn zoons aan te moedigen.  Ik probeer twee keer per week naar de sportschool te gaan en ik vind het heerlijk om een goed boek te lezen.

Software & Design

"Op tijd én binnen budget van ontwerp naar applicatie"