Klantportaal

Als aanvulling op Yoobi bieden wij een klantportaal aan. Een persoonlijke omgeving, waar u (of uw klanten) op inloggen. Vanuit dit portaal volgt u 24/7 de administratie, projecten en brengt u wijzigingen aan. Denk aan de lopende projecten, de medewerkersplanning, uitgebrachte offertes en facturen die nog niet betaald zijn.

Voor wie is het klantportaal?
We stellen een portaal beschikbaar voor klanten die daarin geïnteresseerd zijn. De uitvoering verschilt, conform uw wensen: koppelingen van uw boekhoudprogramma’s zijn mogelijk.  

Er bestaat ook de mogelijkheid uw medewerkers toegang te geven tot het portaal. Zij wijzigen hier zelfstandig hun contact- en/of adresgegevens, vullen formulieren in en ondertekenen documenten. U creëert (zelf, of samen met ons) een HR-Portal.

Wat kunt u met het klantportaal?
In het klantportaal zijn de volgende onderdelen beschikbaar:

  • de status van uw projecten;
  • overzicht van alle taken en activiteiten;
  • overzicht van uitgebrachte offertes;
  • overzicht van alle (betaalde en openstaande) facturen;
  • rapportages en een persoonlijk dashboard;
  • actuele notificaties.
     

Maatwerk of self-service?
Zelf een klantportaal aanmaken met de api of wij maken een portaal aan voor u (maatwerk). Vraag ons naar de mogelijkheden. 

Software & Design

"Op tijd én binnen budget van ontwerp naar applicatie"